Jak stwierdzono, wydatki w 2015 roku były dwukrotnie wyższe niż w 2014, a część wydatków została zakwestionowana przez zespół. Członkowie zwrócili uwagę na zaprzestanie wydawania Biuletynu Informacyjnego.
Uwagę zespołu kontrolnego przykuła również umowa podpisana z Politechniką Łódzką, Wydziałem Mechanicznym z dnia 29 maja 2015 r. Umowa opiewała na kwotę 10 tys. zł. plus dodatkowe koszty związane z promocją pojazdu, przyjazdem bolidu z Łodzi do Łęczycy, przewozem osób i prezentacją bolidu, co przyniosło dodatkowy wydatek w postaci 8 500 zł.
Łączna kwota wyniosła więc 18,500 zł co zdaniem zespołu było kwotą zbyt dużą.
Zespół kontrolny ma również wątpliwości, co do zaksięgowanej faktury z dnia 16 października w kwocie 3 500 zł za usługę hotelową. Usługa ta miała dotyczyć chóru węgierskiego, jednak członkowie nie mieli pełnych danych kiedy i gdzie występował chór.
Po porównaniu wydatków z lat 2014 i 2015 na gadżety promocyjne zespół uznał, że w ubiegłym roku były one zbyt małe. Wydano około 13 tys. zł, co zdaniem zespołu nijak ma się do promocji miasta, jeżeli miasto nie posiada gadżetów promocyjnych.
Ponadto, w 2015 roku Wydział Promocji nie pozyskał żadnych środków zewnętrznych z projektów unijnych na finansowanie promocji miasta.
We wnioskach końcowych, zespół orzekł, że część wydatków na promocję miasta była nieuzasadniona, a w przyszłości należy zwiększyć dyscyplinę i w pełni dokumentować każdy cel planowanego wydatku.