Zakres robót w ramach inwestycji Zarządu Dróg Powiatowych w 2015 r. w ciągu ul. Belwederskiej i Lotniczej w Łęczycy:
- Budowa przejścia dla pieszych przy ul. Belwederskiej w rejonie marketu Biedronka wraz z budową nowego odcinka chodnika prowadzącego do przejścia oraz montaż bariery łańcuchowej uniemożliwiającej przekraczanie jezdni w miejscach niebezpiecznych.
- Budowa przejścia dla pieszych na ul. Lotniczej w rejonie połączenia istniejącego po stronie lewej, ciągu pieszo-rowerowego z ciągiem projektowanym po stronie prawej, wraz z budową hybrydowego (wiatrowo-słonecznego) oświetlenia tego przejścia.
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego szerokości 3 m, długości 616 m po stronie prawej drogi na odcinku od wiaduktu do istniejącego ciągu pieszo-rowerowego po stronie lewej, wraz z umocnieniem skarpy nasypu w obrębie wiaduktu i budowa balustrady ochronnej.
- Całkowita przebudowa konstrukcji jezdni na 61 metrowym odcinku drogi przyległym do kanału prowadzącego do rzeki Czartówki.
- Odnowa (remont) nawierzchni jezdni poprzez frezowanie zniszczonej warstwy ścieralnej i ułożenie nowej nawierzchni o grubości 4 cm na odcinku 614 m.
- Demontaż nienormatywnej, niebezpiecznej balustrady na wiadukcie oraz montaż bariero-poręczy wraz z osłonami przeciwporażeniowymi nad trakcją elektryczną.
- Powierzchniowe utrwalanie (wzmocnienie) nawierzchni jezdni emulsja asfaltową i grysem kamiennym na długości 432 m.
- Przebudowa zatoki postojowej przyległej do centrum handlowego ,,Brzeski”.
- Wykonanie oznakowania poziomego i wymiana lub uzupełnienie oznakowania pionowego.
- Przebudowa przepustu pod drogą na ul. Lotniczej na wysokości kanału prowadzącego do rzeki Czartówki.
- Przebudowa ścieku ulicznego przyległego do istniejącego ciągu pieszo-rowerowego na długości 261 m.
- Remont cząstkowy nawierzchni jezdni i ułożenie nowej warstwy ścieralnej grubości 4 cm na długości 413 m.
- Wykonanie rowów przydrożnych na brakujących odcinkach oraz pogłębienie istniejących rowów na łącznej długości 1360 m (od zjazdu do S.I. ,,Tęcza” do granicy miasta)
- Profilowanie oraz utwardzenie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie na łącznej długości 1160 m.