Reklama

Reklama

Nabór w Urzędzie Miasta - pracuj w sekretariacie burmistrza

Opublikowano: pt, 17 kwi 2015 07:30
Autor:

Nabór w Urzędzie Miasta - pracuj w sekretariacie burmistrza - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Aktualności Jeśli kiedykolwiek chciałeś/chciałaś pracować w sekretariacie burmistrza - masz teraz szanse. Urząd Miasta w Łęczycy ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze. Zakres obowiązków na danym stanowisku to m.in.:- organizownanie i narad burmistrza;- obsługa protokolarna spółek miejskich oraz spotkań burmistrza;- współpraca z Kancelarią Urzędu, komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz jednostkami organizacyjnymi w zakresie bieżącej działalności Burmistrza Miasta Łęczyca;- obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej kierowanej do burmistrza;- prowadzenie kalendarza spotkań burmistrza oraz zastępcy burmistrza;- przygotowywanie pism oraz sporządzanie poleceń burmistrza;- udzielanie informacji interesantom. 

Reklama

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.