Nabór w Urzędzie Miasta - pracuj w sekretariacie burmistrza
Opublikowano:
Autor:
am
Przeczytaj również:
Aktualności Jeśli kiedykolwiek chciałeś/chciałaś pracować w sekretariacie burmistrza - masz teraz szanse. Urząd Miasta w Łęczycy ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze. Zakres obowiązków na danym stanowisku to m.in.:- organizownanie i narad burmistrza;- obsługa protokolarna spółek miejskich oraz spotkań burmistrza;- współpraca z Kancelarią Urzędu, komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz jednostkami organizacyjnymi w zakresie bieżącej działalności Burmistrza Miasta Łęczyca;- obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej kierowanej do burmistrza;- prowadzenie kalendarza spotkań burmistrza oraz zastępcy burmistrza;- przygotowywanie pism oraz sporządzanie poleceń burmistrza;- udzielanie informacji interesantom.
Polecane artykuły:
wróć na stronę główną
ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.