- Równolegle będę starał się być użyteczny w obszarach związanych z promocją, turystyką, w tym szczególnie promocją łęczyckich atrakcji turystycznych. Zamierzam w ten sposób budować pozytywny wizerunek miasta na tych filarach, które w sposób naturalny tworzą główne atuty miasta. Czyli historia miasta i uwarunkowanie przyrodnicze. Reasumując, główne obszary mojego działania to komunikacja społeczna i promocja. Będę starał się z czasem dokładać narzędzi tej komunikacji do palety już wykorzystywanych przez urząd środków. Mam nadzieję, że oprócz strony internetowej i intensywniejszego przekazu do dziennikarzy, uda się wprowadzić także inne instrumenty, dzięki którym będziemy docierać do mieszkańców z informacją. Moją nadrzędną rolą, niezależnie od tego którędy ta informacja będzie, będzie dotarcie z informacją na temat działań samorządu, do mieszkańców Łęczycy – zakończył.
Jakub Pietkiewicz - 39 l., z wykształcenia jest specjalistą w zakresie marketingu oraz doktorantem Interdyscyplinarnych Humanistycznych Studiów Doktoranckich na Uniwersytecie Łódzkim, przygotowującym dysertację dotyczącą zagadnień związanych z narzędziami propagandy okresu międzywojennego. Posiada doświadczenie samorządowe zdobyte na stanowisku Pełnomocnika Prezydenta Miasta Tomaszowa Mazowieckiego, gdzie zawodowo zajmował się komunikacją społeczną i kontaktami z mediami. Zasiadał w organach spółek komunalnych i skarbu państwa, w tym między innymi w radzie nadzorczej Regionalnej Rozgłośni Polskiego Radia w Łodzi. Od wielu lat działa społecznie, pełniąc funkcję wiceprzewodniczącego Stowarzyszenia Akademickiego im o. Rostworowskiego w Łodzi.