Jaszpol doceniony przez Auto Świat
Wielki Test Salonów, który każdego roku przeprowadza tygodnik Auto Świat razem z partnerami Minds&Roses i Kantarem, to największe tego typu badanie na polskim rynku motoryzacyjnym. W tym roku „tajemniczy klienci” ruszyli w Polskę i odwiedzili 285 salonów 21 marek.
Na co zwracali szczególną uwagę? Na sposób umawiania się na wizyty, szczegółowo zapoznawali się z ofertą, sprawdzali w jaki sposób prezentowane jest auto w salonie oraz czy możliwa jest jazda próbna. Aby wyniki były obiektywne i porównywalne, po wizycie w salonie wypełniali obszerny, pięciostronicowy protokół, zawierający ponad 70 szczegółowych pytań. Odpowiedzi na nie pozwoliły na wystawienie obiektywnych ocen w trzech kategoriach – organizacja salonu, obsługa klienta i jazda próbna. Największy wpływ na końcową ocenę miała nota za obsługę klienta.
- Jakość obsługi klienta i jego zadowolenie od lat są w naszej firmie priorytetem, dlatego każdego dnia robimy wszystko, aby klienci byli obsługiwani na możliwie najwyższym poziomie. Badamy ich poziom satysfakcji ze świadczonych przez nas usług, czy to przy zakupie samochodu, czy po skorzystaniu z usług naszego serwisu. W ten sposób możemy zmieniać się, modyfikować jakość obsługi tak, aby dążyć do pełnego zadowolenia naszych klientów. Utrzymujemy z klientami stałe relacje, to bardzo ważne. Klienci muszą czuć się u nas dobrze – podkreśla Krzysztof Jaroszewicz, prezes Grupy Jaszpol.
Nie ma się więc co dziwić, że tytuł „Salonu numer 1 w Polsce” zdobyła Grupa Jaszpol. Ocenę 100 proc. uzyskały – Salon Dacii przy ul. Brukowej 2 oraz Salon Renault przy ul. Przybyszewskiego 176/178. W rankingu uwzględniono jeszcze salony wzorcowe, to te które uzyskały 98 proc. Tym wyróżnieniem może pochwalić się 18 salonów w Polsce. Za bardzo dobre, uznano te, które otrzymały ocenę powyżej 90 proc. i jest ich w kraju 90.
- Cieszę się bardzo, że w tych niełatwych czasach, naznaczonych przez pandemię i związanych z tym zawirowaniach m.in. w branży motoryzacyjnej, świadczymy usługi na najwyższym poziomie-dodaje prezes Krzysztof Jaroszewicz
Oprócz jakości ważne są dla nas wartości takie jak praca, obowiązkowość czy dotrzymywanie danego słowa oraz praca zespołowa. Na sukces Grupy Jaszpol codziennie pracuje dziś blisko 200 osób. Nie budujemy zamków na piasku, nie podejmujemy przypadkowych decyzji, dlatego przyszłość firmy rysuje się tylko w pozytywnych barwach.
Warto dodać, że firma Jaszpol była już wielokrotnie nagradzana m.in. za jakość obsługi klienta, zdobywała wielokrotnie prestiżowy tytuł „Wzorowego salonu”, a także „Złoty klucz jakości”.
Jak się osiąga takie sukcesy?
- Trzeba być odważnym, mieć zespół doskonałych współpracowników i trochę szczęścia, ono się każdemu w życiu przydaje. Trzeba też z wyprzedzeniem dostrzegać zmieniające się trendy w branży. W dzisiejszym świecie wszystko zmienia się dynamicznie – oczekiwania i wymagania klienta, jakość oferowanych usług, sam produkt – samochody naszpikowane elektroniką i zasilane prądem, a w niedalekiej przyszłości zapewne autonomiczne. Trzeba być wizjonerem – tłumaczy prezes Krzysztof Jaroszewicz.
Ten rok jest wyjątkowy dla Grupy Jaszpol. Kilkanaście dni temu przyznano jej tytuł Dealera Dobrych Uczynków. Firma w trudnych czasach naznaczonych pandemią koronawirusa nie zrezygnowała z pomagania potrzebującym, wręcz przeciwnie okazała jeszcze większe wsparcie.
- Organizowaliśmy sami, jak i włączaliśmy się w akcje niosące pomoc potrzebującym. Jesteśmy firmą odpowiedzialną społecznie. Wspieramy lokalne fundacje i osoby potrzebujące. Dla nas bardzo ważne jest to, by oprócz sprzedaży samochodów, napraw czy likwidacji szkód, wspomagać tych, którzy potrzebują pomocy. Ważnym tematem jest dla nas bezpieczeństwo, dlatego medykom zaproponowaliśmy wymianę opon z zimowych na letnie za symboliczną złotówkę. Kilka tygodni później zrobiliśmy kolejny krok i poszerzyliśmy akcję o jesienną kontrolę – opowiada prezes Krzysztof Jaroszewicz. Jaszpol wsparł również łódzką Fundację Gajusz, której podopiecznymi są dzieci w wyjątkowo trudnej sytuacji życiowej – nieuleczalnie chore, z wykrytymi wadami letalnymi, nierzadko osierocone bądź porzucone. Na nasze wsparcie mogła też liczyć coroczna akcja Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, na którą przekazaliśmy do licytacji dwa nowe Renault ZOE na weekend. Angażujemy się również w pomaganie osobom, które ucierpiały z przyczyn losowych. Pomogliśmy policjantowi i strażakowi, którzy ucierpieli w pożarze podczas ratowania ludzkiego życia.
Grupa Jaszpol, największy w województwie łódzkim autoryzowany dealer marek Renault, Dacia i Opel, 2 lata temu obchodziła jubileusz 30-lecia działalności. Ta dynamicznie rozwijająca się firma motoryzacyjna, cieszy się doskonałą renomą wśród swoich klientów. Osoby, które korzystają z usług Grupy Jaszpol, najbardziej chwalą sobie przyjazną obsługę i możliwość załatwienia swoich wszystkich motoryzacyjnych potrzeb w jednym miejscu. Sprzedaż nowych aut marki Renault, Dacia i Opel to główna oferta firmy. Jednak na klientów czekają także inne propozycje: mogą skorzystać z szerokiej oferty samochodów używanych, profesjonalnego doradztwa w zakresie usług kredytów, leasingów czy ubezpieczeń samochodowych i mienia. Firma świadczy usługi na najwyższym możliwym poziomie w zakresie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych samochodów marek Renault, Dacia i Opel. A w serwisach blacharsko-lakierniczych naprawiane są samochody wszystkich marek.