W Łęczycy wszystkie czynności związane z programem będzie realizował Urząd Miejski w Łęczycy, przy ul. M. Konopnickiej 14. Aby uzyskać świadczenie należy spełnić kryteria i złożyć specjalny wniosek. Wnioski przyjmowane będą od 1 kwietnia w Kancelarii Urzędu Miejskiego przy ul. Konopnickiej 14 oraz w Ratuszu Miejskim na pl. Kościuszki.
Ze złożeniem wniosku nie trzeba się spieszyć. Wszystkie osoby, które złożą wniosek w ciągu pierwszych 3 miesięcy czyli od 1 kwietnia do 1 lipca br. otrzymają pełne świadczenie za okres od początku funkcjonowania programu czyli od 01.04.2016r.
Należy pamiętać, że osobista wizyta wnioskodawcy w urzędzie nie jest konieczna. Wnioski będzie można wysłać również pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Łęczycy - ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca lub złożyć przez Internet za pomocą bankowości elektronicznej, platformy ZUS, portalu ePUAP oraz portalu Emp@tia.
Wnioski w wersji elektronicznej można pobrać ze strony internetowej Urzędu Miejskiego http://leczyca.info.pl/