Temat wrócił więc do punktu wyjścia. Dyrektor Arkadiusz Podawczyk podkreśla istotę problemu.
- Od wielu miesięcy rozmawiamy o zapleczu techniczno- socjalnym dla pracowników „Zieleni Miejskiej”. Obecne warunki , w których od wielu lat przebywają pracownicy naszej jednostki są bardzo trudne. PGKiM w Łęczycy przekazało plac na ul. Staromiejskiej gdzie ma zostać zbudowane zaplecze . W projekcie budżetu na 2017 rok nie przewidziano jednak żadnych środków finansowych , które pozwoliłyby na realizację tego zadania. Ostatnia nadzieja na poprawę warunków socjalnych naszych pracowników leży w rękach radnych, jeżeli dokonają korzystnych przesunięć w budżecie to pozwolą one na rozpoczęcie jeszcze w tym roku budowy nowego zaplecza dla pracowników „Zieleni Miejskiej” – powiedział dyrektor.
Już w czwartek odbędzie się posiedzenie komisji wspólnych pod przewodnictwem komisji planowania i budżetu. Radny Marek Jóźwiak przypomina, że budżet zaczęto projektować w listopadzie.
- Prace nad budżetem rozpoczęły się w listopadzie i wtedy właśnie należało o tym mówić. Przypomnę, że autorem budżetu jest burmistrz i to on powinien mieć to na uwadze. Jeżeli te pieniądze byłyby w budżecie, moglibyśmy kontynuować ten temat.