Zasady biznesu są niezmienne: czas to pieniądze, sprawny personel to produktywność, a spersonalizowana obsługa to klucz do serca klienta i oczywiście sprzedaży. Osiąganie wysokich wyników pomagają narzędzia zapewniające efektywność pracy zespołu. Na przykład wygodna aplikacja do dzwonienia. Dowiedz się, jak narzędzie wpływa na bieżące procesy i jakie korzyści przynosi firmie.
Przegląd programu do połączeń i pracy z CRM
Program do połączeń stanie się niezastąpionym pomocnikiem w codziennej pracy każdej firmy. Wciąż rozmowy telefoniczne pozostają podstawą komunikacji w biznesie.Aplikacja umożliwia:odbieranie wszystkich połączeń przychodzących, nie przegapiając żadnego;telefonowanie poprzez kliknięcie numerów na stronach internetowych, w tabelach, w CRM;prowadzenie korespondencji w jednym interfejsie z użytkownikami różnych komunikatorów;pozyskiwanie wglądów na temat rozmówców;komunikację z kolegami i przekazywanie połączeń.Są także inne możliwości. Na przykład aplikacja do połączeń od platformy Ringostat ma również wbudowane mini CRM – tutaj przechowywane są kontakty oraz cała historia poprzedniej komunikacji. Jest to wygodne dla małych firm, które jeszcze nie wprowadziły standardowego CRM, ale dążą do uporządkowania danych o klientach.
Wygodna aplikacja do połączeń
Praca z programem do połączeń jest znacznie wygodniejsza niż ze zwykłym telefonem.Na przykład, nie trzeba ręcznie wpisywać cyfr na ekranie – wystarczy kliknąć numer, a aplikacja rozpocznie połączenie. Nie można przegapić telefonu – podczas połączenia przychodzącego program rozkłada się na wierzchu innych okien na monitorze komputera.Wszystkie wiadomości z różnych komunikatorów – Telegram, Viber, Messenger – przychodzą bezpośrednio do aplikacji. Pracownik ma możliwość odpowiedzieć na wszystkie zapytania w jednym interfejsie, a rozmówcy natychmiast zobaczą odpowiedź w swoich komunikatorach. Nie ma już potrzeby trzymać otwartych okienek czy stale monitorować różne czaty.
Wpływ na organizację dnia pracy
Część rutynowych działań z numerami, kontaktami, połączeniami i wiadomościami aplikacja wykonuje automatycznie. To znacznie ułatwia pracę i oszczędza czas.Efektywność bieżących procesów. Menedżer nie rozprasza się na przychodzące zewsząd zgłoszenia – wszystkie połączenia i wiadomości są pod ręką.Automatyzacja. Pracownicy nie tracą czasu na rutynowe działania, takie jak przenoszenie kontaktów do systemu po rozmowie. Integracja pozwala skupić się na ważnych zadaniach.Poprawa komunikacji. Jeśli dzwoni osoba, której pytanie najlepiej odpowie kolega, połączenie można łatwo przekierować do odpowiedniego pracownika lub działu. Można również komunikować się z kolegami, wybierając krótkie numery wewnętrzne.
Korzyści z integracji aplikacji z CRM
Jeśli telefonia jest zintegrowana z systemem CRM, podczas połączenia program od razu pokaże imię rozmówcy. Zwracając się do osoby po imieniu, łatwo zrobić miłe wrażenie.Ale oprócz imienia, aplikacja zna jeszcze wiele o rozmówcy, nawet jeśli dzwoni po raz pierwszy:z której strony internetowej użytkownik zadzwonił;które strony wcześniej przeglądał;która konkretna kampania reklamowa i słowo kluczowe sprowadziły odwiedzającego na stronę;inne dane.Wszystkie te wglądy to możliwość dosłownie "odgadnięcia" potrzeb użytkownika i natychmiastowego prowadzenia rozmowy w konkretnym temacie.Jeśli dzwoni obecny klient, podczas rozmowy z aplikacji można łatwo przejść do systemu CRM, gdzie przechowywana jest cała historia komunikacji. To pozwoli odświeżyć w pamięci szczegóły poprzednich zakupów i lepiej zrozumieć bieżące zapytanie. To również zwiększy szansę na powtórną sprzedaż.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.